Blogia
LECTOREA

Recomana un llibre per Sant Jordi

Explica’ns quin llibre t’ha agradat tant com per a convencer els companys de que el llegeixin, i se’l comprin.
Quina millor data que Sant jordi per a comprar un llibre?
Recorda que has de clicar a sobre de la paraula "COMENTAR"

12 comentarios

Juani -

El libro que estoy acabando de leer es EL OCHO su autora es Katerine Neville, esta muy bien

Helena -

L'ultim d'albert espinosa!!!!

Consol -

Estic agafan "gustillo" a fer comentaris, altre llibre que m'agradat es " The Secret" El secreto, no és un llibre convencional per llegir-lo d'una tirada, son comentaris, pensaments, vivències que ajuden a valorar el que tens quant en la vida has d'anar superant certes coses imprevistes.

Consol -

Jo un dels ultims que he llegit es "la nia de la perla" de Tracy Chevalier, és la história d'una noia del segle XVII, però la seva temàtica podria ser vivida en la actualidad, la diferència de classes, rics i pobres, amo i criat. El retrar de la noia el va pintar Vermeer, un dels pintors de l'época.

laura -

El niño con el pijama de rayas como ya han dicho mas arriba. Me lo leí en un dia porqué la verdad engancha mucho y el hecho que cuando empiezas a leer no sabes de que va a tratar despierta la curiosidad y yo no pude parar hasta terminalo.

Carme -

Un cómic per a adults. Moltes vegades es pensa que els comics per a adults són o han de ser de sexe. Res amb la realitat.He llegit un ni llarg ni curt sobre un pare de familia que tira endavant per la seva filla... més bé pel seu pare, que només que sabia clavar clavos.. o potser per que s'ha de treballar per guanyar-se les garrofes. Com sigui, és real com la vida misma i actual per que anomena al president de França, Sarkozy, quan va sortir president. L'atur, l'amor, la vida, la desilusió, la rabia, la tendresa... detot trobareu a "Clavar clavos" quarta entrega de la serie de Manu Lacernet.

mon -

"Los hombres que no amaban a las mujeres" es el último titulo que he leido. Tiene ritmo,intriga y es entretenido.Se desarrolla en la epoca actual y de fondo toca un tema - por desgracia- muy real: violencia de género no denunciada,la que nunca sale a la luz por mil razones cada una de ellas buena para quien la tiene pero que en definitiva no deja de ser un sintoma más de l@s victimas. Que disfruteis. Se trata de una trilogia pero se leen muy bien por separado.

Pep Inglés Morella -

Jo recomano el llibre de TUNELS, és molt interessant

jonathas -

Crépusculo

marta -

els secrets de la reina

Isabel -

El libro que recoméndaria para que se compraran este San Jordi es La ladrona de libros .Lo leí hace un año y medio y aun guardo un grato recuerdo de el.
Es tierno y triste a la ves, pero deberíamos leerlo todos y no olvidar nunca su contenido.

Mª Carmen -

El ultimo que he leido ha sido El niño con el pijama de rayas me ha gustado la manera de describir los sentimientos de los niños con su inocente ignorancia realmente es escalofriante ver como siendo tan diferentes los niños son tan iguales y en definitiva tan sinceros cada uno con su pena son capaces de unir el mundo por muy opuestos que sean